Păstrează-ţi calmul şi iubeşte-mă

Foto: keepcalm-o-matic.co.uk
În clasa a IV-a îmi doream să scriu. Caiete întregi, pagini înghesuite, cu rânduri lăbărţate scrise în grabă. Şi am scris, şi încă scriu, dintr-o suflare, alte pagini întregi şi alte rânduri lăbărţate, scrise în şi mai mare grabă.

În clasa a VIII-a îmi doream să devin profesoară de franceză. Sau de geografie. Ca să pot povesti tuturor despre tărâmuri îndepărtate, să las imaginaţia să zboare, să visăm împreună despre oameni şi lucruri. Şi să visăm cu accent...Şi am predat, şi încă predau, şi mi-e inima plină de visări. Şi de copii. 

Dar toată viaţa, absolut toată, am visat să iubesc. Şi iubesc ce predau şi copiii cărora le predau. Şi adulţilor cărora le predau. Şi articolele pe care le scriu. Dar mai ales acum iubesc un om care îmi şopteşte în inimă, nu doar în ureche. Un om care îmi este cel mai frumos cuvânt la care mă pot gândi, dintre toate cuvintele pe care le-am auzit sau le-am scris vreodată. Un om care vede în mine toate cioburile, şi aşchiile, şi pânzele de păianjen, care prăfuieşte toate cotloanele sufletului meu şi care tot mă iubeşte, în ciuda tuturor acestora.

Toate zâmbetele mele încep cu el şi când zâmbesc, zâmbesc mai larg decât cerul pentru că îl iubesc infinit. Toate bătăile inimii mele sunt cheltuite pe el pentru că suntem doi oameni care comunică de la dragoste la dragoste. El este exact poezia pe care mi-aş fi dorit să o scriu vreodată, dacă aş fi avut talent. El este cel pe care ochii mei îl vor căuta întotdeauna într-o mare de oameni. El este cel la care visez în culori care nu există încă. 

Domnul meu noiembrie, dragă D., hai să-ţi spun un secret: uneori nici nu mai aud ce povestim, doar îţi ascult vocea şi râsul. Uneori nu doar că mi se înmoaie genunchii, dar corpul meu uită cu totul că mai are genunchi. Să ştii că tu eşti începutul şi sfârşitul a tot şi te voi înconjura de calm tot restul vieţii mele.




0 comentarii:

Post a Comment